Συχνές ερωτήσεις
Πώς θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
- Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται δεξιά κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
- Από την επιλογή Αναζήτηση στο επάνω δεξιά στην εκάστοτε σελίδα. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο εσείς θέλετε.
Τί μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Σε περίπτωση που δε βρήκατε το προϊόν που ψάχνετε τηλεφωνήστε μας στο 23510-35829 ή συμπληρώστε τη σχετική
φόρμα, θα το ψάξουμε και θα έρθουμε σε άμεση επικοινωνία μαζί σας.
Τί είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι μπορείτε να τοποθετήσετε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρέσετε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Τί είναι η wishlist;
Εαν σας ενδιαφέρει ένα προϊόν αλλά δε θέλετε να το αγοράσετε άμεσα κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στη wishlist. Με τον τρόπο αυτό το προϊόν μπαίνει στη λίστα με προϊόντα που σας ενδιαφέρουν ώστε να μη τα ξεχάσετε. Η προσθήκη ενός προϊόντος στη wishlist δε σας δεσμεύει ως προς την αγορά του - μπορείτε ανά πάσα στιγμή να τροποποιήσετε τα περιοχόμενα της.
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με ένα link που εμφανίζει τα στάδια της παραγγελίας. Εναλλακτικά μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο από το προφίλ του λογαριασμού σας επιλέγοντας το ιστορικό των παραγγελιών.
Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
- Αντικαταβολή - Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας
Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας, στον υπάλληλο την μεταφορικής εταιρείας ή σε υπάλληλο της εταιρείας.
- Πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή μέσω Paypal
Αφού συμπληρώσετε την φόρμα παραγγελίας στο τελευταίο βήμα επιλέγετε είτε πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω Paypal. Σε κάθε περίπτωση οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε ασφαλές περιβάλλον με κρυπτογράφηση SSL. Σε περίπτωση που επιλέξετε πληρωμή μέσω paypal θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον paypal και μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα επιστρέψετε στον ιστότοπό μας.
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής είτε με email στο είτε με FAX στο 2351035829.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Τη διαδικασία ηλεκτρονικών συναλλαγών με χρήση πιστωτικών/χρεωστικών καρτών έχει αναλάβει η τράπεζα Πειραιώς, εξασφαλίζοντας απόλυτη ασφάλεια.
Εναλλακτικός τρόπος εκκαθάρισης ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω Paypal. Ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον της Paypal και μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή επιστρέφει στον δικτυακό τόπο της εταιρείας λαμβάνοντας αντίστοιχο μήνυμα επιτυχίας ή αποτυχίας της συναλλαγής.
Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιείται πιστοποιητικό ασφαλείας με τεχνολογία κρυπτογράφησης SSL. Με τον τρόπο αυτό κρυπτογραφούνται όλες οι πληροφορίες και ευαίσθητα προσωπικά σας δεδομένα (όπως για παράδειγμα ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας).
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Η πλατφόρμα ηλεκτρωνικών συναλλαγών υποστηρίζει συναλλαγές με οποιαδήποτε πιστωτική(credit), χρεωστική(debit) ή προπληρωμένη(prepaid) κάρτα Visa, Mastercard και Maestro.
Πότε θα γίνει η παράδοση;
Σκοπός μας είναι η παράδοση της παραγγελίας το συντομότερο δυνατόν. Αν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 11 το πρωί, δεδομένης της διαθεσιμότητας των προϊόντων, το πιθανότερο είναι να την παραλάβετε την επόμενη ημέρα. Συγκεκριμένα:
- Για την πόλη της Κατερίνης η παράδοση γίνεται άμεσα.
- Για την υπόλοιπη Ελλάδα η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ή σε δύο ημέρες ανάλογα τον προορισμό
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Δείτε
εδώ αναλυτικά τον κατάλογο με τις χρεώσεις.
Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελίας με ένα email στο
[email protected] ή τηλεφωνικά στο 23510-35829. Εάν έχετε περισσότερες από μία παραγγελίες σε εκκρεμότητα θα πρέπει να μας αναφέρετε τον αριθμό ή την ημερομηνία της αντίστοιχης παραγγελίας.
Μπορώ να επιστρέψω προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν (εκτός εάν αναφέρεται ρητά ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν επιστρέφεται) εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράλαβής της παραγγελίας. Εάν πρόκειται για δικό μας λάθος στη παραγγελία ή για ελλατωματικό προϊόν τα μεταφορικά επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, εφόσον πρόκειται για παραγγελία εκτός Κατερίνης, τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Πώς θα ανοίξω λογαριασμό;
Για να ανοίξετε λογαριασμό επιλέξτε λογαριασμός από το επάνω μέρος της σελίδας και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Εγγραφή. Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία της φόρμας πατήστε εγγραφή και αυτό ήταν!! Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξετε κάποια από τα στοιχεία σας (διεύθυνση, τηλέφωνο, κτλ) μπορείτε ανά πάσα στιγμή να πραγματοποιήσετε αλλαγές από το μενού του λογαριασμού σας.
Πώς θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του e-alexandra.gr;
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα και τις προσφορές μας. Για να εγγραφείτε στο newsletter μας δε χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Απλά συμπληρώστε το email σας στην αντίστοιχη φόρμα (βρίσκεται στην αριστερή στήλη των σελίδων του ιστοτόπου) και θα εγγραφείτε άμεσα.